30 maja 2014

4. Natalia Czerwonka

Przedstawię autograf dosyć szybko. Dostałam odpowiedź po ok. 3 tygodniach, bardzo ucieszyła mnie dedykacja. Jak zwykle kartę ucięłam ;)
Wszystkie zaległości na blogach postaram się odrobić za tydzień (ewentualnie dwa). Te ostatnie tygodnie mam przeładowane (koniec roku + czas osiemnastek), dlatego też ani nie komentuję ani nie nic się tu nie pojawia. Dziś też wróciłam niedawno z Olimpiady, więc na szybko wstawiam, mam nadzieję, że wybaczycie, że będzie on bez adresu. Za jakiś czas edytuję i go dodam :) Choć zastanawiam się, czy w ogóle podawać tu adresy...
"Troszkę" chaotycznie ale już padam z sił...
Pozdrawiam!
Edit.

Tomasz Szulc
ul. Leśna 9/13
59-300 Lubin

5 komentarzy:

  1. Gratuluję. ;)
    Jestem nowa, a bloga o tej tematyce prowadzę w dość niekonwencjonalny sposób.
    Obserwuję już od ok miesiąca, wtedy zaczęłam się tym interesować.
    http://pustulkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń